Vi gör det enkelt för dig att nå ut – och fram – med ditt budskap oavsett kommunikationskanal.
Vi håller i alla trådar och tar ansvar för allt som ska göras; analys och strategi, idéskapande, planering, formgivning, textarbete, fotografering, illustrering, filmning, byggande, montering, tryckning, leverans, håller ordning och reda med mera.
Vi har kontakterna för att sätta samman de rätta personerna, med rätt kompetenser och rätt inställning, för bästa möjliga resultat. Vi ser till att du är uppdaterad på hur arbetet går, att tidplaner och offerter hålls och att slutresultatet blir det allra bästa. Att samarbeta med oss är enkelt, tryggt och det ger resultat.
Barbapappamodellen
Vi på KarMin har valt att arbeta efter en modell som härstammar från barnens värld, Barbapappamodellen. Modellen ger vår organisation möjlighet att svälla och krympa utifrån dina behov och uppdragets karaktär. Vi vill alltid ge det bästa till kunden. Därför sätter vi samman det bästa kompetensteamet för just ditt uppdrag. Vi omger oss med professionella samarbetspartners, vilket gör det möjligt för oss att handplocka formgivare, skribenter, fotografer, webbproducenter, filmskapare etc. Den stora behållningen för dig som kund är att du aldrig betalar för en större organisation än ditt uppdrag kräver!
Barbapapa, är både namnet på en karaktär och namnet på en fiktiv familj/art av nämnda karaktär i en serie illustrerade barnböcker från Frankrike skapade på 1970-talet av Annette Tison och Talus Taylor. Originalböckerna är skrivna på franska, och namnet Barbapapa är en lekfull omskrivning av barbe à papa som är franska för sockervadd (ordagrant: ”pappas skägg”). Barbapapa är en skär päronformad varelse med förmåga att ändra sin form till praktiskt taget vad som helst.